Kouzelnická škola
Etapová hra Harry Potter přenese děti do světa mladého
čaroděje, jehož příběh zná z knih J. K. Rowlingové a jimi
inspirovaných fi lmů celý svět. Z účastníků tábora se
stávají studenti Školy čar a kouzel v Bradavicích a během
dvou týdnů na táboře zažívají podobná dobrodružství
jako Harry se svými přáteli Ronem a Hermionou. Vedoucí
a instruktoři představovali učitelský sbor. Kromě
společného boje proti pánu zla Voldemortovi navíc
studenti rozdělení do čtyř kolejí soupeří mezi sebou.
- Střední
- 2 - 5
- Neomezeně
Příšerky s.r.o.
Celotáborová etapová hra Příšerky s.r.o. je postavená na
stejnojmeném filmu a jeho následovníkovi. Děti společně s
Mikem a Sulivenem nejprve absolvují Univerzitu pro příšerky a
poté v továrně na křik zachrání malou holčičku a zjistí, že smích
je mnohem větší zásobárnou energie než křik.
- Lehké
- 2 - 5
- Neomezeně
Návrat do budoucnosti
Marty McFly aDr.E. Brown jsou dlouholetí přátelé. Doktor nyní delší dobu pracoval najednom projektu, okterém Martymu neřekl. Posta-vil DeLorean, auto, které bylo schopno cestovat v čase. Ktakovému cestování potřebuje spoustu energie. Proto ukradnou Afgáncům zche-mických laboratoří plutonium, které mu vytvoří potřebné množství energie. Při natáčení dokumentu první jízdy časem aplikují jednu láhev splutoniem avtom je přepadnou Afgánci, kteří chtějí své plutonium zpět, atak Marty aDoktor ihned nasednou doDeLoreanu asnaží se co nejrychleji odjet. Tím dostanou DeLorean na150 km/h aaktivuje se kapacitátor, který spálí plutonium apřenese je doroku 1987, jelikož takový rok tam měl doktor nastavený, protože se chtěl setkat sám se sebou a říct si, že svůj vynález vroce 2017 doopravdy spustí. Bohužel nacestu zpátky nemají už plutonium, protože ho při útěku nechali vroce 2017. Doktor hledá alternativu, kde získá najednou 2,6 GWAT energie. Vymyslí plán, jak svést blesk zvěže přes dráty až doauta adíky tomuto se dostat zpět dopřítomnosti. Ale ne na dlouho. Doktor se chce podívat dobudoucna avezme Martyho ssebou. Ti oba žasnou nad přítomností tak úžasných moderních technologií o30 let dopředu. Dotoho se rozhodnou zajít nazávody létajících aut, kde Martyho na-padne si koupit almanach sportovních výsledků zaposledních 60 let odroku 1987 doroku 2047, atím si přivydělat vesvé přítomnosti. Když se vrátí zbudoucnosti doroku 2017, tak Marty běží ještě doškoly, kde ho chytí školník azabaví mu almanach, který schová dokabinetu. Marty se přizná doktorovi ohledně Almanachu adoktor ihned vymýšlí plán, jak se zmocnit Almanachu, než školník zjistí, že výsledky jsou opravdové amůže se stát nejmocnějším člověkem naplanetě. Marty se almanachu zmocní aradši ho ihned spálí. Následně vpříběhu se Marty domluví sdoktorem, že by se chtěl podí-vat dominulosti doroku 1887, aby poznal svého prapradědečka. Jelikož to byl první člověk zrodu Mc Fly, aoba dva touží se podívat nadivoký západ. Bohužel jak dojeli doroku 1887, tak se ocitli uprostřed indián-ských nájezdníků, kteří prostřelili nádrž DeLoreanu. Benzín vté doběještě neexistoval amuseli začít řešit, jak rozjet auto na150 km/h. První je napadne použít nejrychlejší koně nadivokém západě, ale bohu-žel žádný kůň neroztlačí auto na150 km/h, atak jdou doplánu B, ato je ukrást lokomotivu aroztlačit tak DeLorean pokolejích.
- Těžší
- 2 - 5
- Neomezeně
Kouzelný les
Jedeme do pohádkové země, kde se setkáme s Králem pohádek, kde bude
hostina, všechno možný, ALE…
místo toho však se na hostině objeví darebáček černokněžník, který před jejich
zraky zaklíná říši pohádek. Uvěznil Krále pohádek v pohádkové komnatě a
zamknul ji na osm čarodějnických zámků.
Skřítkové jsou poslední nadějí na záchranu pohádkového lesa. V pohádkách se
s uvězněním Krále pohádek nic nedaří, pohádkové bytosti jsou bezradné. Malí
skřítci (jimiž jsou děti) musí pomoct pohádkovým bytostem, protože si bez Krále
pohádek neví rady. Je třeba vysvobodit Krále pohádek a zničit moc zlého
nemožného černokněžníka. Děti se rozdělí na osm skupinek skřítků, protože se
hledá 8 klíčů od komnaty. Pomáhat skřítkům na jejich cestě za záchranou
Pohádkového království budou vedoucí převlečeni za různé pohádkové postavy.
Na každý den je připravena jedna pohádka, vedoucí jsou převlečeni za
pohádkové bytosti a hrají scénky. Během jednotlivých etap mohou najít klíče od
komnaty, nebo také kdekoli v táboře. V závěrečné scénce pak zástupci
z jednotlivých družstev „odemknou“ komnatu a zachrání Pohádkového krále.
- Jednoduché
- 2 - 5
- Neomezeně
Ať žijí duchové!
„Rytíř Vilém Brtník z Brtníku na svých cestách poznal velmi krásnou dívku. Jmenovala se
Kateřina. Byla mírná jako hříbě, laskavá jako letní vánek, krásná jako jarní kvítko, ale také
moudrá. Brzy spolu měli dceru Leontýnu a byli velmi šťastní. Ale pak, jedné noci paní
Kateřina záhadně zmizela. Nikdo nevěděl, kam se poděla. Rytíři zůstal jen obraz, který
nechal ke svatbě vymalovat. Zůstal sám s dcerou. Ve dne se staral jak mohl a v noci plakal
a vysedával před obrazem, ze kterého se na něj jeho nejdražší smutně dívala hlubokýma
očima…..“
Co se stalo s paní Kateřinou? Kam zmizel vzácný obraz? To jsou jen některé otázky, na které
budeme hledat odpověď.
- Jednoduché
- 2 - 5
- Neomezeně
Cesta kolem světa za 80 dní
V duchu klasické klasické „Vernerovky“ se i my přeneseme do Anglie 19. století. Pan Fogg se vydává na cestu kolem světa, a to za pouhých 80 dní! Dokáže zdolat hory, oceány, planiny, pouště a mnohé další překážky? Vypořádá se se svým urputným rivalem LeGeorgem? Dokáže dorazit včas zpět do Londýna? Bez naší pomoci určitě ne!
Připojme se k výpravě pana Foga a pomozme mu překonat strasti jeho cesty. Od úpatí Alp, přes vyprahlou Saharu až po hluboké džungle jihovýchodní Asie – vždy budeme stát po jeho boku.
Děti se vydají na „výpravu kolem světa“, každý den tematicky zaměřený na jiný kontinent, kterým budou muset projít. Na cestě je čeká řada tematických her a úkolů, doprovázených informacemi o kontinentě, na kterém se zrovna nacházíme.
Tak honem rychle, za chvíli nám jede vlak! :)
- Jednoduché
- 2-7
- Neomezeně
Námořníci jejího veličenstva
Když kapitán Adams před několika lety pověsil námořničinu na hřebík, netušil, že za pár let se opět objeví na palubě lodi. Britská královna ho vyslala na důležitou misi – prozkoumat neznámou a záhadnou zemi – Japonsko. Nacházíme se na začátku 16. století, v době, kdy žádný Evropan doposud nevkročil do země zapadajícího slunce. Bude Adams tímto prvním Evropanem, jako se jím stal historicky? Nebo jeho výprava bude zmařena zrádnými oceánskými proudy, piráty a lidojedy? To zůstává ve hvězdách. Jedno je však jisté – nejdříve potřebuje pořádnou posádku!
Vydejme se společně na plavbu přes Atlanstký a Tichý oceán, kolem břehů Jižní Ameriky až do dalekého Japonska a zažijme společně nespočet dobrodružství.
Dostaneme se až k japonskému císaři Toguowi?
Děti se vydávají na plavbu přes oceány, každý den bude tématicky zaměřený na jinou část naší plavby, která bude zakončená audiencí u japonského císaře. Pokud se k němu dostaneme?
Vyplouváme!
- Složitější
- 2 - 14
- Neomezeně
V zajetí stroje času
Aroa je vskutku pozoruhodný člověk. Jakto? Tak zaprvé – se svou výšku přes dva metry se tyčí vysoko nad jakýmkoliv jiným člověkem. Na výraznosti jí přidává i zářivě bílá pokožka. No a jako mazlíčka s sebou vodí pandu. Jo a zmiňoval jsem, že k nám přicestovala z budoucnosti? Co tu dělá? Aroa k nám přichází z roku 2132, kdy celou zemi zakryla ukrutná, nekonečná zima. Za dlouhou zimu může zlý Doktor Bylur, který za pomocí pomocného stroje zmrazil celou planetu. Aby nikdo planetu nemohl rozmrazit Bylur stroj rozebral o jeho části schoval v minulosti. Pomůžeme Aroe najít ztracené kousky?
Nasedněme společně do stroje času a vydejme se na pouť minulostí v honbě za ztracenými součástkami. Dokážeme je nalézt všechny? Jak se vypořádáme s „časovými“ agenty Doktora Bylura?
Zachráníme budoucnost naší planety?
Děti budou při svém putování časem doprovázeny tematickými hrami a úkoly, zaměřenými na časovou epochu, ve které právě ztracené části hledáme.
Tak rychle, budoucnost nám je v patách!
- Složitější
- 2 - 13
- Neomezeně
Pevnost Boyard
Legendární pevnost Boyard nedobil ještě nikdy žádný ČECH, natož skupina dětí, bude to masakr, ale zároveň úžasný zážitek.
Úkoly, které jdou až na krev, dobrodružství z kterého mrazí, tým který umí podpořit.
Za zdmi pevnosti Boyard čeká pohádkové bohatství, ale získat ho nebude vůbec jednoduché, musíte totiž překonat sami sebe i silné protivníky, musíte překonat zákeřné překážky i vlastní strach, NÉ vždy se daří, ale to je přeci jasné, tady nikdo nic nedostane zadarmo!
Zdejší strážci své bohatství střeží, jako nic, tohle bez dřiny nepůjde a musíte se spolehnout jen sami na sebe.
Jedna pevnost = jeden poklad
Paklíč a Pačes Vás budou doprovázet po celou dobu, hlídat Vaše klíče, indicie, ale v duši Vás vůbec nepodpoří. Otec Fura Vám bude pokládat záludné otázky a hádanky, zadávat nesplnitelné úkoly, ale Vy jako tým budete držet pospolu a ukážete mu, zač je toho boj!
Tak co, jdete to také zkusit? ,,La Boule‘‘ už právě bouchá do gongu! A k branám pevnosti Boyard už přijíždějí první odvážlivci.
- Jednoduchá
- 2 - 7
- Neomezeně